×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
سو مدیریت‌ها کمر ورزش لرستان را شکسته است / به عملکرد استاندار نمره خوبی نمی‌دهیم!
۱۰ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد به نقل از خبرافلاک؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد استان لرستان ظرفیت ورزشی بالایی دارد اما متاسفانه ضعف مدیریتی باعث تعطیلی و رکود بخش‌های مختلف ورزشی در سطح استان شده است، وضعیت فعلی ورزش استان و تعطیلی بیشتر هیئت‌های ورزشی استان صدای کارشناسان ورزش و علاقه‌مندان به این حیطه را بلند […]

سینما زمینه‌ساز رشد فرهنگی جامعه است/ فیلمسازان در برزخ مشکلات مالی و کمبود تجهیزات
۲۲ دی ۱۴۰۰

همزمان با سراسر کشور هفته فیلم و عکس در استان لرستان نیز آغاز شده و انجمن سینمای جوانان دفتر خرم‌آباد با برپایی نمایشگاهی از تولیدات عکاسان و اکران فیلم‌های کوتاه فیلمسازان لرستانی در تلاش است تا با تولید محتوا از سوی کارگردانان جوان و با تجربه بار دیگر توانمندی‌های دیار فرهنگ و تمدن را به رخ فیلمسازان مطرح و جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی بکشاند.

کاندیداها برای بیان اهداف‌شان نیازمند رسانه‌ها هستند 
۰۹ خرداد ۱۴۰۰

احمد کاظمی گفت: کاندیداها برای بیان اهداف‌شان نیارمند رسانه‌ها هستند.

سایت آرامستان جدید خرم‌آباد مطالبه همه‌ی شهروندان
۰۵ خرداد ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: ایجاد سایت آرامستان جدید، مجهز و به روز در مرکز استان مطالبه همه‌ی شهروندان بوده و این موضوع بنا به درخواست عموم مردم چند سالی‌ست در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

تاکید بر همگرایی و تجمیع اقشار بانوان در ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

مسئول بانوان شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان بر همگرایی و تجمیع اقشار مختلف بانوان، منجمله نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و... در ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی تاکید کرد.