×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
انجام وظیفه خود را هیچ وقت جار نزدم/ سالم زندگی کردم و آقازاده پرور نبوده‌ام!



به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد؛ قدرت الله ایمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: من در دوران نمایندگی تمام تلاش خود را برای جذب منابع ملی انجام دادم تا مدیران استانی دیگر بهانه نبود بودجه و منابع را در انجام پروژه‌های مدنظر نداشته باشند.

کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به حواشی و تخریب‌های این روزها در فضای مجازی اینگونه پاسخ داد: بنده از مناظره استقبال می‌کنم اما مناظره‌ای که رو در رو و پخش مستقیم باشد تا مردم تمام گفته را بشنوند.

ایمانی ادامه داد: ایام تبلیغات بهترین فرصت برای تشریح عملکرد و سابقه افرادی مثل بنده است که سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی و نوکری مردم را داشته‌اند.

کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی یادآور شد: بسیاری از پروژه‌های آبرسانی در شهرستان چگنی در دوران نمایندگی بنده صورت گرفته است که حتی در این ایام آنها را دستاویزی برای جلب و جذب رای مردم قرار نداده‌ام.

ایمانی که به گواه خیل سیاسیون دارای قدرت و نفوذ سیاسی و اجتماعی خاصی می‌باشد، توضیح داد: جذب منابع مالی فراتر از آنچه که دولت به استان‌ها و پروژه‌ها تخصیص می‌دهد علاوه بر داشتن قدرت نیازمند رایزنی و نفوذ سیاسی در نظام می‌باشد.

وی افزود: اگر از مدیران آن زمان که در دوران نمایندگی بنده پست داشتند سئوال کنید به چگونگی تزریق منابع مالی به دستگاه‌های اجرایی تحت امر آنها را توضیح خواهند داد تا دیگر جای هیچ شک و دروغی وجود نداشته باشد.

ایمانی به تبدیل شدن و چگونگی ارتقاء چگنی از بخش به شهرستان هم گریزی زد و تصریح کرد: چگنی در ایام نمایندگی بنده به علت عدم وجود بعضی از پارامترها فاقد شرایط ارتقاء به شهرستان بود، اما با رایزنی و مکاتبات بسیار مسئولان آن وقت را مجبور به پذیرش این درخواست کردم و بخش چگنی به شهرستان ارتقاء یافت.

کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی عنوان کرد: خیلی از زیرساخت‌هایی که با تلاش بنده شکل گرفتند در همان حد باقی مانده و بعضاً تخریب شده و یا در حال تخریب هستند.

ایمانی اضافه کرد: در ایام بعد از نمایندگی هم به گواه وجود مدارک نسبت به تعطیلی صنایع در خرم‌آباد و چگنی بی تفاوت نبوده‌ام و اقداماتی در این راستا انجام گرفته که اسناد و مدارک آن را در اختیار مردم قرار خواهم داد.

این کاندیدای انقلابی در پایان خاطرنشان کرد: دارایی‌ها و سرمایه فعلی بنده و خانواده‌ام نشان می‌دهد که به دنبال مطامع دنیوی نبوده و نیستم و هم خود و هم اعضای خانواده‌ام پاک و با اخلاق زندگی کرده‌ایم و آقازاده پرور نبوده‌ام.

خبر: یاسر نظری چگنی

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.