×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
تاکید بر همگرایی و تجمیع اقشار بانوان در ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی

خرم‌آباد، ۱۷ مرداد/ عارفه مهدی‌نیا در گفت و گوی کوتاه با این رسانه، گفت: رسالت این شورا ایجاد همدلی و وفاق در سایه خرد جمعی نیروهای انقلابی خواهد بود.

مهدی‌نیا افزود: شورای وحدت را به معنای واقعی می‌توان تجلی و برآیند حضور نیروهای انقلابی جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند و مقدمه‌ای برای پر شور کردن این فضا دانست.

وی با تاکید بر نقش بانوان در ابعاد گوناگون انقلاب، ادامه داد: همواره آنچه را که در طول انتخابات مختلف این سرزمین دیده‌ایم، حضور حداکثری بانوان در تمامی صحنه‌ها بوده که این حضور به مدد انقلاب اسلامی ایران در حال تداوم است.

مسئول بانوان شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان خاطر نشان نمود: در این راستا و براساس تکلیف اینبار نیز بسیاری از بانوان به دعوت شورای وحدت نیروهای انقلاب تمام پتانسیل خود را به میدان آورده و بر همگرایی و تجمیع اقشار گوناگونِ بانوان، منجمله نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و… تاکید می‌نماید.

مهدی‌نیا با بیان این‌که امید داریم این تلاش‌ها گام بلندی در مسیر انتخابی اصلح باشد، تصریح نمود: براساس آخرین بررسی‌ها و تصمیمات در زمینه انتخابات ریاست جمهوری، این شورا تاکنون بیش‌ترین حمایت‌ها را از حضور آیت الله رئیسی در انتخابات پیش‌رو داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام//

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.