×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
انتخاب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به‌عنوان شورای برتر لرستان



به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد؛ مراسم گرامی‌داشت روز شورا و تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان با حضور استاندار لرستان، معاونت امور عمرانی استانداری ، معاونت امور شهری ، مدیران استانی و کلیه اعضای شورای اسلامی استان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای این همایش رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار کرد: همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد موجب شد تا بسیاری از پروژه هایی که سالها بر روی زمین مانده بود، شوراها و شهرداران مختلف آرزوی انجام آن را داشتند در این شورا انجام شود و به عنوان هدیه ای از طرف شورای ششم به مردم خرم‌آباد تقدیم شد.

حجت‌اله احمدی‌پور افزود: متأسفانه در بدو ورود با آشفتگی مالی بدهی، های کلان در شهرداری خرم‌آباد مواجه بودیم که کار خدمت رسانی به همشهریان مختل کرده بود که توانستیم با یک برنامه ریزی دقیق و انتخاب مدیران با تجربه و آگاه گام های موثری در جهت رضایتمندی شهروندان برداشته شود.

وی در پایان به گزارش عملکرد عمرانی از جمله افتتاح روگذر شهدای جاویدالاثر ، افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین و دیگر پروژه های عمرانی در سال جدید اشاره داشتند.

به گزارش ۱۷ مرداد؛ اعضای شورای شهر خرم‌آباد در دوره‌ی ششم را حجت‌الله احمدی‌پور، مجید دریکوند، هادی زینی‌وند، عباس قلاوند، هوشنگ نصیری، حمیدرضا صفریان، کرم‌ نعمتی، یونس امرایی و رضا بیرانوند تشکیل داده‌اند.

خبر: ستار بازگیر

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.