×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
کتاب «فریاد داوود» رونمایی شد



به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد و به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان مراسم رونمایی از کتاب «فریاد داوود» همزمان با افتتاحیه مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان ایران با حضور شش کشور، گرامیداشت شهیدان علی پناه در ۲۵ بهمن در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، سالن مسابقات خلبان شهید غلام رضا چاغروند با حضور استاندار و معاون اقتصادی، مدیرکل تربیت بدنی لرستان، پهلوان غلام رضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی جوانان ایران، ابراهیم مهربان قهرمان ارزنده کشتی جهان و آسیا، ایرج طولابی نویسنده کتاب و خانواده معزز شهیدان علی پناه رونمایی گردید.

بنا همین گزارش ایرج طولابی نویسنده کتاب «فریاد داوود» اظهار داشت: این اثر یک کار پژوهشی همراه با سندهای نگارش شده و به شکل میدانی انجام و در بخش یادنگاشت‌ها نتیجه گفت و شنودها آورده شده است.

ایرج طولابی مدیر مسئول انتشارات کلدر در ادامه افزود: این پژوهش در دو حوزه کاربردی لرستان پژوهی و ۸ سال جنگ تحمیلی کنکاش و نگارش شده که در آن از سخن‌های بدون سند دوری جسته که گواه آن در سخن‌های شیرمردان دوران ۸ سال جنگ به درستی بیان گردیده است.

وی یادآور شد: در این کتاب سرگذشت یک دلاور لرستانی از روز نخست عزام به جبهه‌های نبرد تا روز شهادت پژوهش و به نگارش در آمده است.این کتاب علاوه بر کار پژوهشی یک کتاب مدیریتی کاربردی نیز به حساب می‌آید.

شایان ذکر است؛ رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهیدان علی پناه در روز‌های ۲۵ و ۲۶ بهمن به میزبانی لرستان با حضور کشتی گیرانی از شش کشور سوریه، عراق، مجارستان، قرقیزستان، ازبکستان و ایران برگزار شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.