×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
هتل‌ها و مهمانپذیرها زیر ذره بین تعزیرات حکومتی لرستان/ شناسایی و کشف یک انبار احتکار لاستیک



به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد؛ بازدید سر زده از هتل‌ها و مهمانپذیرها به صورت مداوم انجام می‌گیرد و با متخلفین در این حوزه برخورد قاطع بعمل می‌آید.

در این بازدیدها تاکنون چند واحد متخلف تحت عنوان گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و نصب نکردن نرخ نامه مصوب پرونده تشکیل و به منظور رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

همچنین در بازدیدهای اخیر تیم‌های تعزیرات حکومتی استان ۲ هتل بزرگ در شهرستان بروجرد به علت گرانفروشی مجموعأ به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

بازدیدها در قالب گشت مشترک و با بازرسین اصناف، دامپزشکی، مرکز بهداشت، صمت، فرمانداری، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی ادامه دارد و پرونده تخلفات واحدهای صنفی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در طرح نظارت ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳

روسای شعب و کارکنان تعزیرات حکومتی به صورت مستمر در بازارهای عمده، نمایشگاه‌های مواد غذایی و مراکز فروش حضور دارند تا به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کنترل بازار کمک کنند.

در طرح ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ سازمان تعزیرات حکومتی علاوه بر گشت‌های مشترک، حضور میدانی در بازار داشته و هدف اصلی نظارت تعزیرات از مراکز عمده و واحدهای تولیدی اثرگذار در تنظیم بازار است و شعب تعزیرات حکومتی امسال علاوه بر گشت‌های مشترک با تعداد روسای شعب بیش‌تری در مجتمع‌های تجاری و مراکز عمده مستقر شده‌اند، با وصف اینکه سازمان تعزیرات حکومتی از نظر ساختاری وظیفه نظارت بر بازار را ندارد اما به لحاظ اهمیت، تعامل و همکاری و تسهیل امور با تمام قوا و همه امکانات در طرح نظارت ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ در کنار سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به نظارت در بازار کمک کرده است.

در گشت‌های تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز از واحدهای صنفی شامل قنادی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کشتارگاه‌ها، غرفه‌های نمایشگاه‌های مواد غذایی، مجتمع‌های بین راهی، غرفه‌های مستقر در باغ گلستان، جایگاههای سوخت، پارکینگ ها، رستورانها، هتلها و مهمانپذیرها و بام شهر بازدید بعمل آمد.

در این گشت‌های مشترک بازرسان دستگاه‌های ناظر فرمانداری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، صمت، شبکه بهداشت، اصناف، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی حضور دارند و پرونده تخلفات واحدهای صنفی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

احتکار ۵۶۵ میلیون ریالی آرد یارانه‌ای

گشت مشترک تعزیرات حکومتی یک انبار آرد یارانه‌ای احتکار شده به ارزش ۵۶۵ میلیون ریال را در خرم‌آباد کشف کرد.

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی با بازرسان دستگاه‌های ناظر از یک انبار چندین کیسه آرد یارانه‌ایی احتکار شده به ارزش ۵۶۵ میلیون ریال کشف کردند.
با توجه به مدارک موجود، تخلف محرز و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

هم‌چنین در گشت‌های مشترک طرح نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ بازرسین اداره اصناف، دامپزشکی، مرکز بهداشت، صمت، فرمانداری و نیروی انتظامی حضور دارند و پرونده تخلفات واحدهای صنفی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

شناسایی و پلمب یک انبار احتکار لاستیک

تعداد ۳۰۰۰ حلقه لاستیک به ارزش ۹۰ میلیارد ریال از یک انبار کشف شد، انبار یاد شده پلمب و برای فرد خاطی در خصوص تخلف ثبت نکردن موجودی لاستیک‌های مذکور در سامانه جامع انبارها و خرید بر خلاف ضوابط، پرونده‌ تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این انبار احتکار لاستیک در گشت مشترک با همراهی بازرسان اتاق اصناف، صمت و نیروی انتظامی شناسایی و کشف شده است.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.