×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
مجموعه ورزشی چندمنظوره پارک معلم خرم‌آباد افتتاح شد



به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد؛ مجموعه چند منظوره ورزشی پارک معلم خرم‌آباد، جمعه ۲۴ فروردین‌ماه با حضور حمیدرضا صفریان و هادی زینی‌وند، اعضای شورای اسلامی؛ علی افروزه، مدیر روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، بهنام سلاحورزی شهردار منطقه دو خرم‌آباد و سبزیان معاون مالی این شهرداری افتتاح شد.

بهنام سلاحورزی، شهردار منطقه دو خرم‌آباد در این مراسم با اشاره به این‌که مدیریت شهری برای ارائه همه جانبه خدمات به مردم مصمم و هماهنگ است، تصریح کرد: بخشی از فضای پارک معلم در وسط شهر خرم‌آباد محل جمع‌آوری نخاله‌ و رها شده و بیش از هزار متر از فضای این پارک بلااستفاده بود.

سلاحورزی با اشاره به این‌که اردیبهشت‌ماه سال گذشته طرح جمع‌آوری نخاله‌های پارک معلم و تبدیل آن به یک فضای ورزشی چند منظوره آغاز شد، گفت: در این راستا ۱۶۰ کمپرسی نخاله جمع‌آوری و ۱۲۰۰ متر از فضای پارک معلم آزاد شد.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد با بیان اینکه برای اجرای طرح مجموعه ورزشی چندمنظوره پارک معلم ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: این هزینه‌ها برای ایجاد فضای ورزشی مشتمل بر زمین والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، اسکی و… و نیز رنگ‌آمیزی و نورپردازی این پارک هزینه شده است.

لزوم گسترش فضاهای باز ورزشی برای نشاط اجتماعی 

حمیدرضا صفریان، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در این دیدار با تقدیر از عملکرد شهرداری منطقه دو خرم‌آباد، اظهار کرد: توسعه فضاهای باز ورزشی با هدف افزایش نشاط اجتماعی در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری خرم‌آباد قرار دارد.

وی با اشاره به احیای بیش از هزار متر از فضای پارک معلم با اولویت ایجاد فضای باز ورزشی در پارک معلم، افزود: با اجرای این طرح بستر انجام ورزش‌های والیبال، تنیس، دارت و فوتبال برای مردم فراهم شده است.

صفریان با اشاره به این‌که مردم نیاز به نشاط اجتماعی دارند و اجرای این طرح‌ها ضروری است و باید در محلات مختلف ایجاد شود، گفت: امیدواریم در سال جاری خبرهای خوب در مجموعه مدیریت شهری خرم‌آباد شاهد باشیم.

مدیریت شهری خرم‌آباد چندین پروژه بزرگ در دست اقدام دارد

هادی زینی‌وند، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در این دیدار با تقدیر از کار مثبت شهرداری منطقه دو خرم‌آباد در احیای فضای ورزشی چندمنظوره در پارک معلم گفت: پارک معلم در وسط شهر قرار دارد و بسیاری از خانواده‌ها از فضای آن استفاده می‌کنند.

زینی‌وند افزود: ایجاد فضای ورزشی باز در پارک معلم سبب نشاط مردم می‌شود و این برای ما کافی است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد خاطرنشان کرد: در سال جاری مجموعه شهری خرم‌آباد اجرای چند پروژه بزرگ را در اولویت قرار داده که امیدواریم با همکاری مردم اجرایی شوند.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.