×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
ضعف عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، داد مردم را درآورده است


به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد به نقل از انعکاس مردم؛ سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان روز سه شنبه ۱۵ تیرماه جاری در جلسه ستاد کرونا شهرستان که با حضور مجموعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد اظهار داشت: بیمارستان با پزشک و کادر کامل درمان شکل می‌گیرد، دانشگاه علوم پزشکی لرستان یا بیمارستان امام خمینی پلدختر را به اورژانس تبدیل کنید با خدمات دهی خیلی ساده و مبتدی در غیر اینصورت پزشکان بومی شهرستان پلدختر به بیمارستان امام خمینی برگردانید.

کاظمی ادامه داد: تعهد پزشکان به گونه ایست که بایستی انجام دهند و دانشگاه علوم پزشکی با پافشاری به انجام تعهدات آنها راه را برای خدمات دهی و رفع مشکلات مردم باز نماید، هم‌چنین برخی مدیران و افراد دانشگاه بجای فرافکنی و زیر سوال بردن آبروی مردم بدنبال رفع مشکلات باشند.

نماینده مردم پلدختر تصریح کرد: معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به شبکه بهداشت و درمان هم‌چنین بیمارستان امام خمینی کم توجه است که انتطار می‌رود در این‌گونه اخلاق تجدید نظر شود حتی برخی مواقع توجهی در این حوزه به دستورات مقام ارشد دانشگاه علوم پزشکی لرستان نمی‌شود.

سید حمیدرضا کاظمی افزود: با نگاه‌های قومی و قبیله‌ای نمی‌شود استانی را اداره کرد که متاسفانه تعدادی از عوامل زیر مجموعه دانشگاه به این نگاه وابسته هستند در برخی شهرهای همجوار حتی سه پزشک متخصص قلب وجود دارد اما با ۷۰ کیلومتر فاصله چرا پلدختر بایستی مشکلات خاص خود را در خصوص نبود پزشک متخصص داشته باشد که بیمار مجبور شود به بدترین شکل درد را تحمل کند یا با هزاران مشکل به شهرهای دیگر انتقال پیدا کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تکمیل ساختمان مربوطه به «ام آر آی» شهرستان پلدختر تسریع نماید.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.