×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
بدهی ۵۳ میلیارد تومانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد/ درآمدها ۱۱۰ درصد افزایش داشته است


خرم‌آباد، پایگاه خبری ۱۷ مرداد؛ دکتر محمد حیدریان در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان درآمدها در این مرکز درمانی افزود: درآمد مالی بیمارستان شهید رحیمی در اردیبهشت سال ۹۹، شش میلیارد تومان بوده و در اردیبهشت‌ماه امسال میزان درآمدها به ۱۲ میلیارد تومان رسیده و این اتفاق خوب موجب کاهش بدهی‌ها شده است.

حیدریان با اشاره به افزایش ۱۱۰ درصدی درآمدها عنوان کرد: از آنجا که عمده درآمدهای بیمارستان از اتاق‌های عمل به دست می‌آید، به همین منظور تعداد اتاق عمل‌ها را افزایش داده و روزانه در سه شیفت صبح، ظهر و عصر حدود ۴۰ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد عنوان داشت: در بازه زمانی یک ماهه، یک دستگاه سی‌تی اسکن دیگر نیز در این بیمارستان راه‌اندازی شده که در بحث کرونا بسیار کار آمد بوده است.

حیدریان با یادوآری الزام به الکترونیکی شدن نسخ پزشکی در کشور، عنوان داشت: دستگاه‌های رایانه‌ای مورد نیاز این امر تهیه، آموزش‌های مربوطه انجام شده و اکنون روند بسیار خوبی در استان دارد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به عدم تجهیز دیگر بیمارستان‌های زنان در لرستان، بخش زنان و زایمان در بیمارستان شهید رحیمی به صورت VIP راه‌اندازی شده، که در بین بیمارستان‌های غرب کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: بخش NICU اطفال با ۲۰ تخت در این بیمارستان در حال ساخت است، که وجود این بخش، موجب کاهش هزینه‌های بالای بیمار می‌شود.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد با اشاره به جمعیت بالای مبتلا به دیابت در استان، عنوان داشت: واحد دیابت استان نیز در این بیمارستان راه‌اندازی شده، که اکنون از ۳۰۰۰ بیمار دیابتی، ۷۳۱ نفر آن‌ها دارای پرونده کامل پزشکی هستند.

حیدریان تصریح نمود: فضای بیمارستان شهید رحیمی از استاندارهای کامل برخوردار است و رتبه‌ی اعتبار سنجی درجه‌ی یک را توسط کارشناسان وزارت‌خانه دریافت کرده است.

خبر: فاطمه بستامی
انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.