×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
حفظ فضای سبز از وظایف شهرداری است


شامگاه پنجشنبه یازدهم دی‌ماه ۹۹ جلسه تعیین جانمایی ایستگاه آتش‌نشانی خیابان شریعتی خرم‌آباد و برر‌سی مسائل زیست محیطی به ریاست استاندار لرستان تشکیل شد.

به گزارش ۱۷ مرداد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، شهردار خرم آباد ، مدیر کل منابع طبیعی استان و با حضور مهندس افشار و جمعی از فعالین زیست محیطی برگزار شد.

استاندار لرستان با تقدیر از انجمن‌های مردم‌نهاد و مهندس مظفر افشار و هیئت همراه و فعالین زیست محیطی گفت: انجمن‌های مردم نهاد از سر مسئولیت و دلسوزی و تعهدی که به مسائل زیستی محیطی دارند پیگیر موضوعات مردم هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

دکتر خادمی با تقدیر از اقدامات انجام شده گفت: ما همواره در جریان فعالیت‌ها و حساسیت‌های انجمن‌های مردم‌ نهاد هستیم و این را به عنوان یک اصل قبول داریم که بدون منت به مردم خدمت می کنید.

استاندار لرستان تصریح کرد: در کنار مردم، دولت نیز با پشتیبانی لازم همکاری و انجام وظیفه نموده و هیچ وقت ادعایی نداریم که آنچه انجام شده کامل و یا کافی بوده بلکه همواره به اینگونه تشکل‌ها بیشتر از گذشته نیاز داریم.

وی افزود: در این گونه مسائل هر جا لازم است با مدیران ما همفکری کنید و مواردی که از طرف انجمن‌ها گزارش می‌شود با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شوند زیرا معتقدیم فعالیت انجمن‌ها از بطن مردم و به نفع عموم مردم است.

استاندار لرستان در خصوص جانمایی مکان جدید آتش‌نشانی خیابان شریعتی گفت: وجود مرکز آتش نشانی استاندارد و مشرف به منطقه از ضروریات زندگی شهری است و در مرکز استان لرستان همواره مشکل کمبود زمین داشته‌ایم اما لازم است با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع پیگیری لازم بعمل آید.

استاندار لرستان در پایان با اشاره به این‌که تمام همت شهرداری برای رفاه مردم است گفت: تلاش می‌کنیم مکانی مناسب و استاندارد که مشکلی نداشته باشد فراهم کنیم زیرا وظیفه دولت ایجاد خدمات ایمنی برای مردم و همچنین حفظ فضای سبز با مشارکت انجمن های مردم نهاد است. ‌

در این جلسه مقرر شد ظرف ۱۰ روز با همفکری انجمن های مردم نهاد و شهرداری و حمایت بخش دولتی جانمایی ایستگاه جدید آتش نشانی شریعتی مطابق با استانداردهای لازم و منطقه بندی شهری انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.