×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
حضور زنان لازمه توسعه همه جانبه است


به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد/ در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و تجلیل از بانوان همکار، با تاکید حضور پررنگ و موفق زنان استان در فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی گفت: فلسفه این روایت بسیار مهم که ” بهشت زیر پای مادران است” به خوبی بر نقش زنان در انسان سازی، خداشناسی و رسیدن آدمی به کمال و سعادت الهی تاکید دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی موجب حضور پررنگ زنان و بانوان مسلمان ایرانی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و… شد و امروز الحمدالله شاهد حضور زنان موفق لرستان در تمامی این حوزه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: عدم توجه به نقش مهم زنان در امر توسعه خلل ایجاد کرده و حضور زنان لازمه توسعه همه جانبه است.

فتایی سپس با اشاره به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و امنیت روانی در جامعه در شرایط کنونی، گفت: حضور پررنگ بانوان در جبهه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا غیر قابل انکار است و بانوان همانگونه که زمینه ساز ایجاد نشاط و امید در محیط خانه و خانواده هستند، با حضور در عرصه‌های مختلف اجتماع، همین نقش را در عرصه ای بزرگ تر ایفا می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با تقدیر از فعالیت صادقانه و موثر بانوان همکار در مجموعه اداره کل، گفت: بانوان شاغل در اداره کل یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت‌های اخیر حاصل شده توسط این مجموعه است که جا دارد از همه شما تشکر کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: مشکلات اقتصادی امروز کشور نقش بانوان در مدیریت خانواده را پر رنگ‌تر کرده و زنان شاغل در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و بخش خصوصی ضمن حضور موفق در سطح جامعه در مدیریت خانه نیز به خوبی عمل کرده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.