×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
تقدیر وزیر نیرو از استاندار و مدیران ارشد حوزه آب و برق لرستان


به گزارش ۱۷ مرداد/ در این جلسه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه پویش هر هفته (الف-ب-ایران) از سال قبل توسط وزارت نیرو تدارک دیده شده، اظهار داشت: در این پویش پروژه‌های کلیدی وزارت نیرو که امکان تکمیل و بهره‌برداری از آنها وجود داشت با برنامه ریزی و زمانبندی، طی یکسال گذشته هر هفته پروژه‌ها را در سطح استان ها تکمیل و به بهره برداری رساندند.

دکتر امیری افزود: امروز از دست اندرکاران پویش هر هفته الف-ب-ایران تقدیر و تشکر به عمل آمد که خوشبختانه با حمایت‌های استاندار لرستان و تلاش و برنامه‌ریزی‌های منظم مدیران عامل صنعت آب و برق در تکمیل پروژها، از استان لرستان نیز قدردانی شد.

در ادامه رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار محترم لرستان و معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استان، گفت: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم با تلاش همکاران پرتلاش و زحمت کش صنعت آب و برق لرستان، پروژه‌های مورد نظر در این پویش را در زمان مد نظر به بهره برداری برسانیم.

مهندس فریدون خودنیا با بیان اینکه در سال۹۹ میزان ۱۸۴۰ میلیارد تومان در صنعت آب و برق هزینه شده است، ابراز داشت: همواره تلاش شده است که در راستای برنامه های تعیین شده از سوی وزارت نیرو پیشرو باشیم و خدمات شایسته و درخور هم استانی های عزیز ارائه نماییم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.