×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
تاکید استاندار لرستان بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای



به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد؛ ابوطالب شفقت_ شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست تخصصی و صمیمی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار کرد: تمام دستگاه‌‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و کلیه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

شفقت با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتما تاکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

استاندار لرستان افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را بخوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم کلیه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.