×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط خبر ها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
اجراي طرح برخورد با خودروهاي قاچاق‌بر (شوتي) در خرم‌آباد



به گزارش پایگاه خبری ۱۷ مرداد؛ سرهنگ “نبي‌اله قاسمي” در تشريح اين خبر بيان داشت: در تداوم طرح‌هاي امينت بخش در سطح شهر و محورهاي مواصلاتي اين شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگي خودروهاي شوتي براي ديگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهاي قاچاق بر به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح عملياتي، طي ۴۸ ساعت گذشته ۵۳ دستگاه خودروي تغيير وضعيت موسوم به شوتي که با رانندگي‌هاي مخاطره آميز باعث ايجاد بي نظمي و خطر در سطح جاده‌ها شده بودند، توقيف شدند.

فرمانده انتظامي خرم‌آباد گفت: تنها در مواقع ضرورت و به هنگام معيوب شدن يا از بين رفتن بعضي قطعات يا ارکان اصلي خودرو مانند، سيلندر، شاسي، اتاق و رنگمالکان مي‌توانند با اخذ مجوز از پليس راهنمايي و رانندگي نسبت به تعويض قطعات اقدام کنند.

وي اضافه کرد: پليس با هر گونه تغيير در وضعيت ظاهري مانند گذاشتن گارد در جلو، عقب و يا اطراف خودرو و يا نصب چراغ‌هاي غير مجاز، دودي کردن شيشه‌ها و دست کاري در فنر بندي خودرو و ديگر تغييرات برخورد مي‌نمايد و تا کنون نيز با تعداد زيادي از اين خودروها برخورد شده است.

سرهنگ قاسمي در پايان به رانندگان توصيه کرد، ضمن رعايت حقوق شهروندان، وسيله نقليه خود را دست کاري نکنند و اگر تغيير وضعيتي ايجاد کرده‌اند آن را اصلاح نمايند.

انتهای پیام//

عکس تزئینی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.